Дали сте пробале фокача? Направете го сами лебот што Италијанците го обожаваат! (фото)

Италијанскиот плоснат леб сличен на нашата погача се нарекува фокача.

Се пече на традиционален начин во рерна, но се разликува по тоа што одозгора се украсува со зачински билки и додатоци во вид на зеленчук. Приготвувањето фокача не бара многу труд и состојки. Зачинските билки му даваат посебен вкус, па овој леб може да се јаде без никакви додатоци.

Состојки:

За тестото:

450 гр брашно

350 мл топла вода

лажичка шеќер

25 гр свеж квасец

половина лажичка сол

50 мл маслиново масло

За прелив:

гранче свеж рузмарин

2-3 чешниња лук

маслиново масло

крупна морска сол

босилек, власец, мајчина душица...

маслинки

„шери“ домати

сушени домати

Подготовка:

Квасецот изронете го во топла вода и додајте го шеќерот, па оставете го да отстои 15 минути и да стаса. Во брашното додадете ја солта, а потоа квасецот и мешајте непрекинато додека не добиете фино, меко тесто. На крајот додадете го маслиновото масло и продолжете со мешањето. Покријте го тестото со фолија или кујнска крпа и оставете го да отстои половина час на собна температура. Количината треба да се удвои. Потоа, премесете го тестото со мало додавање на брашно. Тестото се става во подмачкана тава (маслиново масло), се расукува во тенка погача и уште еднаш се остава да отстои половина час, а потоа со врвовите на прстите се прават вдлабнатини во кои може да ставиме маслинки, „шери“ домати и сушени домати. Се пече на температура до 200 степени околу 15 минути.

Исечкајте свеж рузмарин (може и сув рузмарин, босилек, власец, мајчина душица), потоа помешајте го со лукот и маслиновото масло, и намачкајте го врз топлата фокача, а потоа посипете со крупна сол.

Кијану Ривс посетил фабрика за ауспуси во Словенија и одржал таен состанок

Кијану Ривс последните денови ги помина во Словенија, а петокот и саботата ги помина во Прелук, кај Опатија, а потоа се упати кон Љубљана.

Познатиот актер беше воодушевен од Кварнер, кој го посети во друштво на филмскиот продуцент Гард Холингер, со кого во 2011 година ја основаа американската компанија „Arch Motorcycles“.

Ривс бил во Словенија поради неговиот бизнис со мотоцикли. Имено, според словенечките медиуми, Ривс одржал тајна средба со сопственикот на компанијата Акраповиќ, еден од најпознатите светски производители на издувни системи. Покрај тоа, тој ја посети и фабриката за аусуси, а по средбата во Љубљана се упатил кон аеродромот и во неделата наутро заминал од Словенија.

Киану е нормално љубител на мотори, па не случајно го избрал Прелук. Имено, таму се одржало светското првенство во мотоциклизам, а хотелот во кој престојувал се наоѓа во близина на Опатијската кривина. Освен тоа, недалеку од Риека се наоѓа и тркачката патека Гробник, поради што постои можност актерот повторно да го посети Кварнер.

Извор: Индекс

„Google“ исклучува уште една популарна апликација

Апликацијата „Google Pay“ се исклучува во Соединетите Држави.

Самостојната верзија на апликацијата „Google Pay“ веќе нема да биде достапна за американските корисници по 4 јуни оваа година.

Наместо тоа, корисниците се охрабруваат да се префрлат на „Google Wallet“. На другите пазари, апликациите сè уште ќе биде достапна.

Со исклучувањето на „Google Pay“, функциите како што се „P2P“ плаќања, наоѓање и нудење попусти и управување со банкарски сметки исто така ќе исчезнат.

„Google Wallet“ ќе стане главна услуга за безбедно складирање на информации од кредитни картички и лични документи. Паричникот се користи пет пати повеќе од „Pay“ во САД.

На корисниците им се препорачува да ги префрлат своите средства и податоци на „Wallet“ или да забранат сметка до 4 јуни.

Извор: Б92

Збогум на хидрауликата? Претставени на револуционерни сопирачки

Тоа значително ќе го намали растојанието за сопирање.

Германскиот снабдувач на автоделови „ZF“ дизајнираше нов систем за сопирање кој не бара течност за сопирачките или хидраулика за работа. Наместо тоа, силата на сопирање ја обезбедува електричен мотор директно до тркалото.

Додека чувството на сопирање треба да одговара на хидраулични сопирачки, „ZF“ ветува растојание за сопирање од 100 km/h до 0 km/h е девет метри пократко од конвенционалните сопирачки, пишува „Revijahak“.

Дополнително, опсегот на електрични автомобили треба да се зголеми за 17 проценти поради поефикасна рекуперација.

Добавувачот ветува и помали трошоци за одржување. Пониска е и емисијата на ситни честички.

„ZF“ им овозможува на производителите на возила да го состават својот оптимален систем за сопирање од класични хидраулични до нови електрични системи, во зависност од барањата.

Можни се и хибридни форми со, на пример, хидрауличен систем на предната оска и електричен систем на задната оска.

Компанијата не дава информации за точниот датум на лансирање на пазарот.

Извор: Б92

притисни ентер