Адријан Њуи се приклучи на Астон Мартин

 Легендарниот дизајнер Адријан Њуи се приклучи на Астон Мартин, потврди британскиот тим, а тој ќе ја преземе улогата на извршен технички партнер. 

65-годишниот дизајнерски гуру пред неколку месеци најави заминување од Ред Бул, по 19 години минати во тимот од Милтон Кејнс.

За Њуи беа заинтересирани и Ферари, Мекларен и Мерцедес, но на крајот тој потпиша договор со Астон Мартин според кој ќе заработува 20 милиони фунти годишно. Новото работно место ќе започне на 1 март следната година.

-Среќен сум што му се приклучувам на Астон Мартин. Многу сум инспириран и импресиониран од страста и посветеноста што Лоренс Строл ги вложува во сè што прави. Тој е решен да го создаде најдобриот тим во светот, тој е единствениот мнозински сопственик активно вклучен во спортот, а неговата посветеност може да се види во развојот на технолошкиот центар и тунелот за ветер во Силверстоун, кои не се само дело на уметност, но и создаде неверојатна средина за работа. Заедно со Хонда и Арамко, тие го имаат она што е потребно за да го направат Астон Мартин шампионски тим и со нетрпение очекувам да помогнам да се постигне таа цел, рече Њуи.

Формула 1 легендата работеше за Вилијамс и Мекларен пред Ред Бул. За време на неговата богата кариера, во болидите кои тој ги дизајнираше беа освоени вкупно 12 титули во конкуренција на возачи и 13 кај конструкторите.

Иако се чинеше дека Ферари ќе успее да го привлече Њуи, особено поради фактот што следната година во тимот ќе го имаат Луис Хамилтон, тој сепак одлучи да остане во Велика Британија. Се очекува многу брзо да почнат да работат на болидот на Астон Мартин, не за следната сезона, туку во 2026 година кога ќе стапат на сила новите прописи.

Иако на почетокот се чинеше дека заминувањето на Њуи нема големо влијание врз Ред Бул, сепак австрискиот тим предводен од Макс Верстапен претрпе порази не само од актуелниот главен ривал Мекларен, туку и од Ферари. Холанѓанецот, кој брка четврта титула по ред, има 62 поени предност пред Ландо Норис од Мекларен.

Следната Формула 1 трка ќе се одржи претстојниот викенд за Големата награда на Азербејџан. /МИА

Канал 5 дознава: Сопственик на Ритрон Копи од Куманово е приведен од финансика полиција

Наш извор потврди дека не е уапсени лице од Финансиската полиција, туку споритвно, вработени од оваа институција го привела сопственикот на кумановската Ротрон Копи , која е поврзана со случајот „Државна Лотарија“

Нашиот извор потврди со највисока сигурност дека текстот е погрешен и дека Управата за Финансиска Полиција на Македонија го привела сопственикот на фирмата Ритрон Копи од Куманово која во изминатиот период успешно учествувала на јавните повици организирани од страна на Државната Лотарија, во период кога со оваа државна компанија управувал Перпарим Бајрами кој сега е во бегство.

Поправката на прекинатиот подводен кабел за струја помеѓу Финска и Естонија ќе биде долга

Можно е поправката на прекинатиот подводен кабел за пренос на струја помеѓу Финска и Естонија да трае неколку месеци.

Поправката на вчера прекинатиот подводен кабел „Естлинк 2“ (Estlink 2) за пренос на електрична енергија, што ги поврзува Финска и Естонија, најверојатно ќе трае неколку месеци, соопшти финскиот оператор „Фингрид“ (Fingrid).

Електричниот кабел што ги поврзува Финска и Естонија под Балтичко Море вчера беше прекинат. Тоа е последниот во серијата инциденти кои вклучуваат оштетување на телекомуникациските кабли и енергетските цевководи во Балтичкото Море.

Владата на Финска и на Естонија во текот на денот ќе имаат вонредна седница на која ќе ја оценат сериозноста на ситуацијата.

Интерконекторот „Еастлинк 2“ е со должина од 170 километри и капацитет од 658 мегавати, а прекинот може да создаде проблеми со снабдувањето со електрична енергија.

Финската полиција истражува дали подводниот кабел е оштетен од странски брод кој пловел низ Балтичко Море.

Ботас: Понекогаш мораш да направиш чекор назад

Финскиот возач Валтери Ботас ја призна грешката кога премина во Заубер.

- Понекогаш треба да направите еден чекор назад за да направите два чекори напред. Сега ми е важно да добијам идеја за можните опции, да разберам како повторно да бидам меѓу тркачите кои ќе се најдат на стартната позиција на Гран при. Од друга страна, ќе ја имам улогата на резервен возач во фабричкиот тим за кој се натпреварував. Ова е одличен бренд, голем производител на автомобили. Бев таму пред пет години и знам дека ова навистина може да ми отвори некои можности, изјави Ботас, за „Racingnews365“.

Ботас ја помина сезоната 2024 со Заубер, но тимот одлучи да не го продолжи неговиот договор. Финецот не освои поени на крајот од последниот шампионат во Формула 1 и го зазеде 22. место во поединечна конкуренција.

притисни ентер