Потврдувајќи ја својата посветеност кон електричните возила, „Audi“ планира да произведува возила со нула емисија во сите фабрики од 2029 година, пишува „Autoblog“.
Ова веќе се случува на локациите „Bollinger Hof“ (Германија) и Брисел (Белгија), а Инголштад (Германија) ќе следи следната година кога „Q6 E-Tron“ ќе излезе од производната лента.
Во следните шест години, производството на електрични возила ќе започне во фабриките во Некарсулм (Германија), Сан Хозе Чиапас (Мексико) и Ѓер (Унгарија). „Audi“ вели дека ќе гради нови фабрики само во региони каде што е потребен дополнителен производствен капацитет. За таа цел, се гради нова производствена локација со партнерот „FAW“ во Чангчун (Кина) за електрични возила базирани на платформата „PPE“. Изградбата ќе биде завршена до крајот на 2024 година.
Во исто време, „Audi“ до средината на оваа деценија ќе инвестира околу 500 милиони евра за да ги обучи своите вработени за производство на електрични возила ширум светот. „Audi“ постави амбициозна цел да ги преполови годишните трошоци за производство до 2033 година. Постигнувањето на оваа цел ќе биде можно со намалување на сложеноста со повеќе елекрични модели и помалку модели со мотори на внатрешно согорување. Од самиот почеток ќе се спроведува поедноставен производствен процес. „Q6 E-Tron“ ќе се составува на истата производна линија како и „A4“ и „A5“, а електричните автомобили постепено ќе ги заменуваат моделите на мотори со согорување во наредните години.
„Audi“ веќе го сигнализираше падот на двата автомобили со конвенционален погон откривајќи дека нема намера да ги обнови „A1“ и „Q2“ откако моделите од сегашната генерација ќе го завршат својот животен циклус.
Дополнително, заминува суперавтомобилот „R8“ со „V10“, додека подостапниот спортски автомобил „ТТ“ исто така умира. „A8“ најверојатно ќе се трансформира во водечки електромобил подоцна оваа деценија, со идни електрични автомобили моделирани по концептите на „Audi Sphere“. Следниот, наречен „Activesphere“, премиерно ќе биде прикажан на 26 јануари.