Британците објавија список на 9 автомобили чие одржување и поправки чинат богатство

Многумина, кога купуваат автомобил, многу ретко мислат на нешто друго освен неговата цена, но тоа може скапо да ги чини , бидејќи некои навидум „ефтини“ модели се прилично скапи за одржување.

Овие девет модели се на врвот на трошоците што треба да се издвојат за нивно одржување и евентуални поправки, пренесува британски Телеграф.

1. Volkswagen Passat

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 11.700 американски долари

И покрај тоа што не станува збор за спортски автомобил или скап и луксузен седан, Фолксваген Пасат е меѓу најскапите возила за одржување и поправка во текот на 10-годишен период, според податоците собрани од 120.000 сервисирани возила добиени од YourMechanic.

2. Subaru Forester

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 12.450 долари

Форестер е многу популарен компактен теренец, но тоа не значи дека е ефтин за одржување и поправка.

3. Mercedes C63 AMG S

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 12.800 долари

Спортската верзија на компактниот седан на компанијата е скап за купување и одржување повеќе од една деценија.

4. Аudi А4

Трошоци за одржување и поправки над 10 години: 12.950 долари

Audi A4 балансира одлично со перформансите и луксузот, но може да биде прилично скап за одржување.

5. Porsche 718 Boxster

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 13.700 долари

Малиот и жив Boxster е малку поевтина алтернатива на 911. И додека не е толку скапо да се одржува како 911, тоа ќе ги чини сопствениците доволно да размислат околу сервисирањето.

6. Audi A4 Allroad

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 13.700 долари

Ова е најлуксузниот одговор на Audi на моделот Subaru Outback. Во основа е вагон А4 со погон на сите тркала и заштита на подвозјето.

7. BMW М4

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 14.900 долари

Тој е алтернатива на седанот М3 и затоа има идентични перформанси, но и цена.

8. BMW 640i Gran Coupe

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 15.700 американски долари

Додека овој модел отелотворува висок стил и возбудливи перформанси, тој е исто така најскапиот BMW за одржување.

9. Porsche 911

Трошоци за одржување и поправки на 10 години: 19.600 долари

Не треба да биде големо изненадување што овој конкретен спортски модел е во првите редови на списокот кога станува збор за одржување и поправки.Прецизниот германски инженеринг и одличните перформанси не може да бидат евтини.

Ума Турман на црвениот тепих на „Time 100“ посебен фустан (ФОТО)

Ума Турман изгледа сензационално додека им се придружи на ѕвездите од А-листата на овогодинешниот TIME 100 Gala вчера вечер во Њујорк.

Ѕвездената актерка на црвениот тепих се појави во впечатлив сатенски фустан во неодредена боја. Во еден момент со сигурност би рекле дека е виолетова, а од друг агол изгледа целосно кралско сино.

Фустанот без ракави до подот, собран на половината, содржи и декоративен дел кој делува како голема лента за на рамото и паѓа по линијата на десната рака. Делот може да се отстрани, па фустанот останува целосно обичен од напред, додека одзади се гледа дека има уште една декорација.

За да ги види јасно сите детали, Ума ја врзала својата руса коса и се одлучила за златен накит и златна чанта.

За миг ѝ се видоа сандалите, исто така во златна боја.

Што се однесува до неа, дали нараквиците се вратија во стил или можеби никогаш не излегоа?

Турман обично претпочита сина боја, веројатно затоа што ѝ одговара на очите, па не е чудно што тоа беше нејзин избор во неколку наврати за големи фестивали како во Кан.

Италија активира воен авион за да спаси бебе во Британија

Италијанската влада испрати медицински тим со воен авион да го собере новороденчето од болницата во Бристол и да го донесе на лекување во Италија.

Необичниот потег дојде откако родителите на момчето изјавија дека лекарите во Британија не можат ништо да направат за нивното дете.

Бебето, кое има неполн месец, имало сериозно оштетување на срцето и итно е пренесено во Италија на понатамошно лекување. SkyNews наведува дека родителите се по потекло од Италија и Нигерија, но живеат во Британија.

Италијанската влада објави дека „детето има многу сериозни срцеви малформации“ и дека интервенирале затоа што Кралската детска болница во Бристол повеќе не можела да направи ништо за момчето.

Италијанскиот адвокат и поранешен сенатор Симоне Пилон рече дека болницата била на работ на правна постапка со родителите поради прекинот на лекувањето, но тоа било прекинато пред да започне сослушувањето во Високиот суд, во корист на соработката со италијанската влада.

Пилон, кој претходно интервенираше за да им помогне и на другите родители да ги однесат своите деца на лекување во Италија, го нарече ова значаен случај во педијатриската грижа.

Тој рече дека со тоа се отвора патот на децата да им се понуди лекување во странство, без родителите да бидат изведени на суд.

„Верувам дека ако најдеме начин да соработуваме во најдобар интерес на децата, сите ќе победиме - нема губитници“, рече тој.

Пилон им се заблагодари на болницата и на британските лекари и во негово име и во име на семејството на момчето.

Од болницата во Бристол соопштија дека соработувале со детската болница Бамбино Гесу за да се обезбеди безбедно префрлање на бебето во Рим.

Електричниот Lotus Evija X го направи третиот најбрз круг на Нирбургринг (ВИДЕО)

Lotus Evija X, мошне модифициран и уникатен електричен хиперавтомобил, го помина германскиот Нирбургринг за само 6 минути и 24.047 секунди, а Lotus верува дека тоа може да го направи уште побрзо.

Овој пат го прави третото најбрзо возило досега што ја покривало патеката, зад само наменските тркачки автомобили.

Lotus објави многу малку технички информации за Evia X, кој е наведен како прототип во официјалната табела за рекорди во Нирбургринг.

Измените вклучуваат екстремни аеродинамични надградби и соголена внатрешност, фокусирана на перформанси.

Автомобилот наводно ги има истите батерии и електрични мотори како и патничката верзија, што значи 1500 kW/2039 КС и 1704 Nm вртежен момент.

Единствените автомобили побрзи од Evia X се Volkswagen ID.R (6:05.336 минути) и Porsche 919 Hybrid Evo (5:19.546 минути), и двата произведени од основата како тркачки автомобили.

Лотус верува дека Evija X може да постигне подобро време на Нирбургринг. Производителот известува дека возењето било забележано на влажен ден, па очекувањата биле мали. Сепак, кругот беше доволно добар, што Лотус сакаше да го сподели.

Во моментов не е јасно што планира производителот да направи следно со Evia X. Довербата на Lotus сугерира дека може да се обиде да ги подобри времињата на круговите или да се обиде да постави рекорди на кругови на различни патеки. Исто така, може да претвори уникатен автомобил во специјално издание.

притисни ентер