Шкријељ: Со заедништво и јасна визија да ја придвижиме државата кон она што сите го заслужуваме

Со заедништво и јасна визија да ја придвижиме државата кон она што сите го заслужуваме, европска иднина.

Санела Шкријељ, кандидат за пратеник во ИЕ2

Пратеничката на СДСМ Санела Шкријељ по повод 27 април, годишнината од крвавиот четврток во Собранието, во својата изјава пред Собранието изјави:

Собранието е претставнички дом на граѓаните и место каде треба да се натпреваруваме со идеите за подобар квалитет на животот на сите граѓани, а не со насилство. Можеме да имаме различни ставови по секое едно прашање и да ги спротивставуваме своите аргументи за тоа, но никогаш повеќе не смееме да дозволиме пратениците, собраниските служби, новинарите и медиуските работници на најбрутален и насилнички начин да бидат нападнати и да им биде загрозен животот токму тука, во она што треба да биде храмот на демократијата.

Како пратеници, треба да покажеме дека државата ја сакаме со ум, а не со насилство. Да се спротивставиме на политиките на делби и ширење омраза, да не дозволиме повторно газење врз слободата, врз демократијата, пресметување со неистомисленици, напади врз новинари. Со заедништво и јасна визија да ја придвижиме државата кон она што сите го заслужуваме, европска иднина!

Нема откажување од иднината!

СДСМ

Тестовите потврдија: Овој автомобил паркира многу подобро од човек

Кинеската марка „Zeekr“ се гордее со системот за автоматско паркирање, а неодамна нејзиниот модел „007“ ги презеде човечките возачи во оваа „дисциплина“.

Конкуренцијата се состоеше од паркирање на екстремно тесен простор, исто како што често се среќаваат возачите во Азија, а се покажа дека „Zeekr 007“ е подобар од луѓето зад воланот.

Паркинг просторот во кој требаше да се „стиска“ автомобилот беше широк само 2.060 mm, па беше неопходно сериозно маневрирање имајќи предвид дека „Zeekr 007“ е широк 1.900 m.

Технологијата што ја користи овој автомобил се состои од функции како „птичја перспектива“ (систем BEV), а има и можност за автоматско повлекување на ретровизорот доколку автомобилот открие дека тоа е неопходно за полесно паркирање.

Возачите успеаја да паркираат побрзо од автоматизираниот систем, но затоа технологијата за паркирање со вештачка интелигенција имаше 100% успешност, додека возачите правилно паркираа само две третини од времето (66,7% успешност).

Системот „Zeekr“ особено блескаше кога станува збор за центрирање на автомобилот во тесен простор, со кој човечките возачи управуваа само 38% од времето.

Овој тест беше направен за да се демонстрира „OS 6.1“, најновиот оперативен систем пронајден во моделот „Zeekr 007“. Компанијата исто така тврди дека нивниот систем за паркирање на автомобили поддржува голем број сценарија, со просечно време од 36 секунди.

Извор: Б92

Гнабри неизвесен за ЕУРО2024 поради повреда на тетивата

Напаѓачот на минхенски Баерн и на германската репрезентација, Серж Гнабри ја повреди тетивата, што ќе го остави надвор од теренот до крајот на сезоната, а би можел да го пропушти и настапот на ЕУРО 2024 на домашен терен, објави денеска баварскиот клуб

Гнабри се повреди во средата во поразот од Реал Мадрид во полуфиналето во Лигата на шампионите и ќе ги пропушти последните два натпревари во Бундеслигата во сезоната, се вели во соопштението на неговиот клуб.

Баварците не прецизираа колку време ќе отсуствува 28-годишниот фудбалер, но за рехабилитација од ваков тип на повреда вообичаено се потребни неколку недели.

Гнабри, кој последен пат играше за репрезентацијата во ноември во поразите од Турција и Австрија, веќе неколку пати оваа сезона беше надвор од терените поради проблеми со колкот, скршеница на подлактницата, кратко боледување и проблеми со мускулите.

Германија го отвора ЕУРО 2024 против Шкотска на 14 јуни. /МИА

Волстрит џурнал: САД ќе ги зголемат тарифите за кинеските електрични возила

САД планираат да ги зголемат тарифите за кинеските производи за чиста енергија, јавија американски медиуми, при што се очекува да се зголемат давачките за електричните возила приближно четирипати.

Тој потег, како што објави Волстрит џурнал, доаѓа на крајот на долгоочекуваната анализа на царините што беа наметнати за време на трговската војна меѓу Вашингтон и Пекинг. Тогашниот претседател Доналд Трамп воведе царини на стоки од Кина во вредност од околу 300 милијарди долари.

Официјалните лица оттогаш иницираа преглед на активностите, при што од трговскиот претставник на САД се бара да го разгледа влијанието на давачките -- првпат воведени во 2018 година -- по четири години.

Одлуката, што се очекува во наредниот вторник, според извештаите, ќе дојде додека претседателот Џо Бајден се подготвува за реванш со Трамп на претседателските избори во ноември.

Минатиот месец тој побара тројно зголемување на тарифите за кинескиот челик и алуминиум додека држеше говори во државата Пенсилванија.

Тарифната стапка за електричните возила, исто така, треба да се зголеми од 25 проценти на околу 100 проценти, се додава во извештајот./МИА

притисни ентер