Аналитичарот Благојче Атанасовски вели дека ветувањата се големи, од независно судство и ефикасна администрација, до капитални и инфраструктурни проекти, но неиздржливи за кондицијата на македонскиот буџет.
-Што се однесува до програмите на политичките партии мислам дека тие се едни те исти преповторени во измнитатите 30 години на македонската повеќепартиска независна демократија од аспект дека сите ветуваат независно судство, независна и ефикасна администрација, и секогаш кога ќе заврши четиригодишниот мандат без разлика дали станува збор за СДСМ или ВМРО ДПМНЕ гледаме дека ни 20-30 проценти од програмите не се исполнети односно тоа ни укажува дека даваат тотално нереални ветувања,- изјави – Благојче Атанасовски – Аналитичар .
Според комуникологот Бојан Кордалов вториот дел од кампањата остава впечаток како да е се решено во првиот круг од претседателските избори. Сепак кај граѓаните вели, големи се очекувањата дали ќе ги исполнат дадените ветувања.
-Видовме една кампања во вториот круг во која се препушти се како да е однапред познато, како целиот исход однапред да се знае, што во одредена мера е очекувано, меѓутоа во 21 век е, дигитализација, се стои и се се памети а влогот е навистина голем и она што се ветуваше во двата кампуса ќе треба да се направи особено од оние што треба да ја направат идната влада,- изјави – Бојан Кордалов – Комуниколог.
Ниту оваа изборна кампања не помина без провокации и меѓусебни обвинувања и кај македонскиот и кај албанскиот политички кампус. И Атанасовски и Кордалов се согласуваат дека иако се потпишаа кодекси за фер избори, на крајот на денот преовладувала негативната кампања која нема им да донесе глас повеќе на контото на партиите.
-Тоа значи само оцрнување на противникот, еден вид на задоволување на сопственото гласачко тело, а не придобивање плус гласови од неопределените. Мислам дека неопределените гласачи сакаат да слушнат многу позитивни работи доколку би го дале својот глас,- изјави – Благојче Атанасовски – Аналитичар.
-Политичките партии, особено оние што водеа масовна црна кампања си ја научија лекцијата. Се надевам дека ќе имаат шанса да се предомислат ипоправат во иднина а тоа е дека црната кампања не носи добивка. Тоа е дека црната кампања и заплашувањето ако се променат работите дека ќе настане потоп не даваат резултати. Единственото нешто кое ги врзува луѓето, граѓаните, всушност е надежта, е ветувањето дека нешто ќе направите подобро во интерес на граѓаните и ставање на луѓето во прв план,- изјави – Бојан Кордалов – Комуниколог .
Изборната кампања која започна со првиот круг на претседателските избори, а потоа и за парламентарните, по повеќе од еден месец завршува вечерва на полноќ.