Вкупно, во октомври се продадени 866.397 автомобили, што претставува благ пораст во однос на ланските 856.762, објави ЕТ Ауто.
Најголем раст е забележан во Шпанија, со раст на продажбата од 7,2 отсто, додека Германија, најголемиот европски пазар на автомобили, постигна значително закрепнување со раст од 6,0 отсто, по три месеци пад. Од друга страна, Франција и Италија забележаа значителни загуби, при што продажбата падна за 11,1 отсто, односно 9,1 отсто.
Продажбата на целосно електрични возила во ЕУ во октомври остана на пазарен удел од 14,4 отсто, но забележа пад на вкупниот обем од 4,9 отсто во споредба со октомври 2023 година. На годишна основа (јануари-октомври) пазарниот удел на електричните автомобили падна на 13,2 отсто од минатогодишните 14 отсто. Најголем пад е забележан во Германија, каде што продажбата паднала за цели 26,6 отсто.
Хибридните автомобили продолжија да растат, со продажбата зголемена за 17,5 отсто во октомври и пазарен удел од 33,3 отсто, додека автомобилите на бензин и дизел забележаа пад на продажбата од 6,8 и 7,6 отсто, соодветно.
Групацијата Фолксваген забележа зголемување на пазарниот удел од 24,9 отсто минатата година на 28,7 отсто во октомври 2024 година. Продадени се 248.535 возила, што е зголемување за 16,7 отсто. Најголем скок во групата оствари Škoda со раст од 25,5 отсто.
Од друга страна, Stelantis забележа пад на продажбата од 16,9 отсто, при што пазарниот удел е намален на 15,1 отсто. Намалувањето го предводеа брендовите како Citroen и Fiat, додека единствен исклучок беше Peugeot, со раст од 12,5 отсто во октомври.
Тојота и Волво продолжуваат да ги зајакнуваат своите позиции, забележувајќи раст на продажбата од 15,3 и 22,5 проценти соодветно. Volvo особено го истакна својот голем успех на годишно ниво, со раст од 32,9 отсто.