Во последниве години, Тојота беше заменета во Кина од домашни играчи предводени од BYD, кои во меѓувреме започнаа силни напади на странските пазари. Јапонската компанија сега сака да го зголеми производството во Кина до три милиони возила годишно до крајот на деценијата, велат извори. Но, официјалната цел сè уште не е одредена, велат извори кои сакале да останат анонимни бидејќи планот се уште не е официјален.
Наведената бројка ќе претставува зголемување од 63 отсто во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во Кина во 2022 година. Во 2023 година тие произвеле 1,75 милиони. Тојота информира некои добавувачи за планираното зголемување за да им испрати порака дека планира да продолжи да работи со азискиот гигант за да обезбеди снабдување, велат изворите.
„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, сопшти Тојота како одговор на барањето на Ројтерс, истакнувајќи дека имаат намера да продолжат да работат на производство на „подобри автомобили“ за кинескиот пазар.
Јапонскиот гигант, исто така, сака да подготви терен за поблиска соработка меѓу производствените и продажните одделенија на двете компании што ги формираше во соработка со кинеските партнери со цел да се подобри ефикасноста, велат извори.
Тие, исто така, имаат намера да ја пренесат моќта на развојот на технологијата за електрични автомобили на работниците во Кина што е можно повеќе, бидејќи тие подобро ги знаат преференциите на кинеските потрошувачи.