Продажбата на нови автомобили во Европа се стабилизира на нешто повеќе од милион возила месечно, што е на ниво на истиот период минатата година. Сепак, тоа не значи дека сите производители постигнале подеднаков успех.
Групацијата Volkswagen во октомври продала 287.000 автомобили, што е зголемување од 11%, објави Јато. И во исто време, треба да се има предвид дека Audi потфрли. Неверојатно е што главната причина за успехот е растот на продажбата на електричните модели. Така, Škoda Enyaq стана најпродаваниот електричен модел во Европа, заменувајќи го Tesla Model 3.
Во октомври, групацијата Volkswagen имаше 27,6% од пазарот на Стариот континент, што е буквално најдобар резултат во последните четири години. Овде вреди да се спомене дека најпродавана марка во Европа е Volkswagen, пред Toyota и Skoda.
Стелантис, од друга страна, има причина да се грижи. Нивната продажба се уште е во минус. Plug-in хибридите забележаа особено голем пад од дури 64%. Вкупниот минус во последниот месец изнесуваше забележителни 17%.
Евтиниот Sandero останува омилен избор на европските купувачи. Sandero го избраа 21.740 клиенти, а вреди да се спомене и новиот Duster, кој со продадени 14.235 примероци забележа раст на продажбата од дури 44%. Одличен резултат постигна и второпласираниот Peugeot 208, кој со 20.389 продадени примероци порасна за 40%.
Третопласираниот Тигуан беше одлично прифатен од европската публика. Иако е нешто поскап модел од ривалите од рангирањето, растот на продажбата од 72% го донесе семејниот теренец на третото место.
Да споменеме уште некои интересни појави на пазарот на нови автомобили. Volvo EX30 забележа повеќе од 5.300 продадени единици, Porsche Macan забележа пораст од 142% во единиците поради доаѓањето на новата електрична генерација, а Fiat Abarth 600 забележа раст на продажбата од 304 во октомври 2023 година на повеќе од 4.169 единици минатиот месец .