Претседателската лимузина е најчесто огледало на државата што ја претставува, барем во земјите кои имаат своја автомобилска индустрија. Франција е можеби најдобриот пример, бидејќи нејзините претседатели со децении ги користат услугите на домашните производители. Така, Емануел Макрон го користеше специјалниот DS7 Crossback на инаугурацијата, а една година подоцна Peugeot 5008, за потоа брзо да ја откаже својата верност кон концернот ПСА, свртувајќи се кон Рено и Еспејс, со кои се дружи последните години.
Како што стојат работите сега, услугите на Макрон би можеле да бидат заборавени во однос на оклопното Еспејс. Имено, за време на официјалната посета на Полска, се случи она што не требаше - се расипа Еспејсот.
Според полската веб-страница Dziennik, по средбата со полскиот претседател, Макрон требало со Еспејсот на Рено да замине на следната локација, но протоколот морал да го смени затоа што, наводно, Реното не сакало да работи. Францускиот амбасадор наскоро му дошол на помош и му го понудил својот Citroen C6 како возило за замена.
Бидејќи францускиот претседател морал да се вози во неоклопна лимузина поради дефектот, се очекува овој настан да има последици, а најверојатно ќе започне истрага. Во секој случај, тамошните медиуми ја искористија приказната да се пошегуваат со сигурноста на француското Рено.