Научниците потврдија : Удар на астероид е причина за изумирање на диносаурусите (ФОТО)

Причината за исчезнувањето на диносаурусите од лицето на Земјата пред 66 милиони години веќе долго време е нејасна, но група научници сега веруваат дека имаат конечен одговор на ова прашање.

Најпрво се дискутираше за идејата дека истребувањето на диносаурусите е причинето од огромна вулканска активност во праисторијата. Проф. Пол Вилсон за Би-Би-Си изјави дека виновникот е астероид. Тим на проф. Вилсон анализирал седименти на океаните кои покажале дека големите вулкани што избувнале во Индија не ги смениле климатските услови на Земјата до тој степен што ќе предизвикаат истребување на диносаурусите.

Вулканите можат да ослободат огромни количини на гасови во атмосферата што можат да ја разладат и затоплат планетата во исто време.

Студирајќи ја вулканската област во Индија каде стотици илјади кубни километри стопена карпа биле опфатени со површината на земјата во текот на илјадници години, истражувачите откриле дека постои несовпаѓање помеѓу ефектот и времето на вулканската активност.

Проф. Вилсон од универзитетот Саутемптон и неговите колеги од други научни институти од Европа и САД го дупчат океанското дно во Северен Атлантик со цел да стигнат до античкиот кал во кој се сместени микроскопски ситни морски организми наречени Фраминифера. Научниците ги користеле лушпите на овие организми за да дознаат информации за температурните промени што се случиле пред истребување на диносаурусите.

,,Откривме дека влијанието на астероидот се случува во исто време со истребувањето”, изјави проф. Вилсон за БиБиСи.

Виновник за катастрофата бил астероид широк 12 километри, кој што ја погодил Земјата пред 66 милиони години и оставил белег на дното на Мексиканскиот Залив - кратер од 200 километри. Кога ја погодил Земјата, астероидот веднаш предизвикал цунами и огромни пожари, а милијарди тони негови остатоци летале во сите правци.

Научниците неодамна утврдија дека овој астероид удрил во карпа богата со сулфур. Кога испарувал сулфурот и преминал во повисоки слоеви на атмосферата, тоа можело да доведе до брзо и длабоко ладење на климата за краток период, што довело до изумирање на многу растителни и животински видови.

Стресната промена во условите на животната средина, едноставно, не можешеле да ја издржат диносаурусите, за разлика од цицачите кои се искачиле над остатокот организми од синџирот на исхрана.

Сакал да помине под поплавен подвозник , па морал да ползи низ прозорецот (ВИДЕО)

Возачот на „Шевролет“, кој сметал дека може да помине под поплавен подвозник, се заглави и мораше да биде спасуван од полицијата.

Снимката за неговиот неславен чин, што се случи на 6 февруари во Јужна Каролина, се појави пред една недела на Вирал Хог, каде што предизвика бројни реакции. На видеото, снимено од возач кој не се осмелил ниту да се обиде да помине, може да се види црвен Шевролет кој вози до половина пат, а потоа веќе не може да мрдне.

Возачот тогаш, полека исползил низ прозорецот, додека камионот продолжил да тоне.

"Што би бил светот без будали?" е само една од реакциите под видеото.

Новиот партнер ја претепа поранешната вереница на боксерот Кличко

Брајан Хикерсон, сегашниот партнер  на американската актерка Хајден Панетиер, најпознат по улогата во ТВ серијата „Херои“, е уапсен на 14 февруари за семејно насилство.

Полицијата била повикана на адреса во Џексон, Вајоминг откако пијаниот Брајан Хејден ја удрил актерката со  затворена тупаница во лице.

Актерката го избркала надвор од куќата и ја заклучила вратата, а полицајците го нашла како талка по дворот.

Двојката, наводно, се расправала во спалната соба, а потоа проблематичниот агент за недвижнини ја нападнал актерката - се вели во полицискиот извештај дека лицето на Хајден било црвено и отечено кога пристигнале за интервенција, а тој имал гребнатини и отоци на левата рака , објавија таблоидите.

„Не сакам да бидам обвинет за некои с**ња“, викна пијаниот Брајан, на кого ова не е прв агресивен испад.

Тој бил уапсен минатиот мај за напад на актерката во Лос Анџелес, но случајот никогаш не доби судски епилог, бидејќи Панетиер одби да сведочи против насилниот партнер.

Хајден и Брајан се во врска околу година и пол. Актерката претходно беше во врска со боксерот Владимир Кличко (43), со кого ја има петгодишната ќерка, Кеј.

Халид Бешлиќ се расплака среде промоција , кога ги спомена покојните колеги (ВИДЕО)

Босанскиот пејач Халид Бешлиќ, плачеше на промоцијата на неговиот нов албум Требевиќ.

Пејачот се присети на неговите покојни пријатели Даворин Поповиќ и Мирза Делибашиќ, па не можеше да ги задржи солзите.

„Секоја чест на другите, но најмногу ми недостасуваат овие два лика“, рече Халид, бришејќи ги солзите.

Промоцијата на албумот „Требевиќ“ се случи на последната станица на жичарницата во Сараево, односно на истоимената планина со албумот. Бешлиќ пристигна со жичарница на промоцијата, а голем број пријатели, соработници, колеги и членови на семејството му се придружија на прославата .

„Не можев да замислам подобар и поубавден. Ова е одлична промоција! Прв пат ми е да се возам на жичарницата по 30, 40 години“, рече Халид.

Заедно со албумот, Халид Бешиќ премиерно го претстави и новиот спот за песната Требевиќ.