ИЛИНДЕНСКО ГРНЕ

Рецепт на  ЗЛАТКО АНТОВСКИ

Потребни состојки: 500 гр.свинско каре, 500 гр. печурки, 1 говедски колбас, 100 гр. сланина,1-2 главици кромид, малку целер,3 домати, 4 кисели краставички, сол и бибер по желба.

Постапка:

Кромидот се сечка и се пропржува во подлабок сад со загреано масло.

Потоа се додава малку сечкан целер и се продолжува со пржењето.

За тоа време се сечка свинското каре во коцки и се додава во тенџерето.

Колбасот се сече на кругови и се додава во тенџерето.

Состојките се зачинуваат со сол и бибер по желба.

Се додаваат сечкани кисели краставички и сечкани печурки.

При крај се додава сечкани домати и сечкана сланина и се зачинува со сол и бибер по желба.

Потоа состојките се ставаат во земјено грне, а грнето во жар.

Се остава да крчка уште 15-20 минути.

Седум автомобили чија вредност најмалку опаѓа низ годините

Новите автомобили почнуваат да ја губат својата вредност веќе во моментот кога ќе го вметнете клучот во бравата.

Брзината со која автомобилот ја губи вредноста зависи од неколку фактори и затоа не сите автомобили ја губат својата вредност подеднакво.

Според неодамнешното истражување на повеќе од 7,7 милиони нови и користени автомобили од iSeeCars.com, просечното возило губи половина од својата вредност по пет години.

Сепак, постојат и модели кога тоа се случува со многу побавна брзина, пренесува Телеграф.

1. Subaru WRX - 40% загуба на вредноста

На оваа скала, ќе видите значително помалку модели на седани и хечбек, како што е Subaru WRX отколку што веројатно се очекува. Но, ова не е големо изненадување бидејќи купувачите во моментов целосно се воодушевуваат од SUV моделите.

Ова е особено точно за WRX, кој првенствено е насочен кон ентузијасти, и затоа ја држи цената.

2. Nissan Frontier - 39,5% загуба на вредност

Frontier не е премногу конкурентен производ, но овој модел е стар пет години и е направен кога производството на пикап со средна големина не беше толку распространето како што е денес.

3. Nissan GTR - 39,4% загуба на вредноста

Овој модел е популарен и како Godzilla, и го заработи прекарот благодарение на 3,8-литарскиот дво-турбо V6 мотор кој испорачува 480 коњски сили на сите четири тркала.

4. Porsche 911 - 37,2% загуба на вредноста

Тоа е легендарен модел кој секогаш ќе биде во побарувачка затоа што претставува сон на многу возачи.

И го има фактот дека Порше со децении не го менува основниот изглед на овој модел, што значи дека петгодишниот модел сепак изгледа како нов.

5. Toyota Tundra - 35,9% загуба на вредност

Тојота Тундра е единствениот голем пикап на оваа скала, а неговата репутација за исклучително сигурен автомобил не му ја намалува вредноста.

6. Jeep Wrangler - 31,5% загуба на вредноста

Ова не е преголемо изненадување бидејќи Wrangler има издржливост и легендарен статус. Верните фанови не треба да бидат занемарени, заради чија побарувачка Jeep едноставно не може да направи доволно модели за да ги задоволи.

7. Jeep Wrangler Unlimited - 30% загуба на вредноста

Jeep го воведе Wrangler Unlimited со четири врати во 2006 година и веднаш успеа да се наметне.

Побарувачката за овој модел исто така покажува дека Wrangler Unlimited е возило што најмалку губи од својата вредност.

Кристијан Бејл призна зошто веќе не сака да биде Бетмен

Кристијан Бејл ја откри причината зошто не сака веќе да биде Бетмен , откако суперјунакот го глумеше во три филма.

Оскаровецот го глумеше Бетмен во трилогијата на Кристофер Нолан во која беа вклучени три филма; Бетмен: Почеток (Бетмен започнува, 2005), Витез на темнината (Темен витез, 2008 година) и Витез на темнината: Враќањето (Темниот витез се враќа, 2012).

Бејл изјави дека решил да не го глуми Бетмен едноставно од почит кон режисерот Кристофер Нолан и визијата на студиото за продолжување на франшизата. 45-годишниот актер за Toronto Sun откри дека по неговата прва улога како Бетмен, тој веднаш се согласил на второто продолжение затоа што знаел дека нема повторно да ја добие таа можност.

A post shared by Christian Bale (@christianbale_) on

„Крис секогаш ми кажуваше дека ако имавме среќа да направиме три, таму ќе застанеме“, додаде Бејл. „Кога неизбежно дојдоа и прашаа дали ќе снимаме четврт дел, јас реков„ не “. Мораме да се придржуваме до сонот на Крис , кој отсекогаш сакаше на направи трилогија“.

2005 or 2008?

A post shared by Christian Bale (@christianbale_) on

Бејл подоцна беше заменет со Бен Афлек во Batman v Superman: Dawn of Right Right of 2016 и Justice League of 2017 во режија на Зак Снајдер.

Афлек требаше да го режира новиот филм за Бетмен (Бетмен, 2021), но режијата му е предадена на Мет Ривс, додека насловниот лик ќе го игра Роберт Патинсон.

Епохално откритие: На месечината на Јупитер се најдени извори на водена пареа (ВИДЕО)

Пред 40 години, вселенското летало Војаџер ги сними првите подетални фотографии на Европа, една од 79 месечини на Јупитер.

Потоа Војаџер откри пукнатина со кафеава боја што се чинеше дека ја зафаќа цела Европа, а научниците почнаа да истражуваат што точно значи и како се појавила.

Наскоро беше откриено дека тоа може да укаже на скриен океан под ледената површина, од каде водата излегува на површината преку гејзери. Но, астрофизичарите досега не успеале да ја докажат емпириски оваа хипотеза, односно да потврдат дека овие планетарни гејзери навистина содржат молекули на вода, пренесува НАСА.

Но, неодамна, меѓународен истражувачки тим од центарот за вселенски летови на НАСА, Годард во Мериленд, за прв пат сними водена пареа над површината на Европа. Оваа појава била забележана на месечината на Јупитер преку еден од најголемите телескопи на Хаваи - телескопот Кек.

Со помош на неговиот спектрограф, научниците го испитале хемискиот состав на планетарната атмосфера. Поточно, молекулите на вода, кога се во интеракција со сончевото зрачење, испуштаат специфични фреквенции на инфрацрвена светлина.

Потврденото присуство на водена пареа укажува на три можни опции: а) под ледената површина на Европа постои океан со вода што може да биде двојно поголема од Земјата

б) под површината на Европа има плитки резервоари на растворен мраз

в) силното зрачење од Јупитер ги крева честичките на вода од замрзнатата површина (оваа можност е најмалку веројатна затоа што неодамнешните студии покажаа дека таков механизам не би можел да биде извор на забележаната водена пареа).

„Низ целиот соларен систем, можеме да најдеме две од трите основни компоненти за развој на живот: основни хемиски елементи (јаглерод, водород, кислород, азот, фосфор и сулфур) и извори на енергија. Но, третата компонента, проточно вода, не е лесно да се најде надвор од нашата планета “, изјави научникот Лукас Паганини.

„Иако сè уште не сме откриле директно вода за пиење, ја најдовме следната најдобра работа: пареа“, додаде тој.