Студијата на АМС под наслов Trusted Automotive Brand Study покажа дека главни правила според кои се водат сопствениците на автомобили се компетенција , интегритет и емпатија.Во таа категорија најдобро помина Алфа Ромео , која освои 51 од 100 бодови , па со тоа стана луксузен бренд кој има најголема доверба.
Најголем број од другите видови се искачија на ова скалило , како Порше и Ауди , а послаби резултати од лани покажаа Тесла, БМВ и Инфинити.
Во конкуренција на помалку луксузните брендови , најдобри оценки доби Хонда , најмногу поради грижата за корисниците при повлекувањето на голем контингењнт поради несигурност на безбедносните перничиња.
Најголем позитивен скок на оваа листа бележи Мазда , а по неа е Хјундаи. Оваа студија е спроведена врз искуствата на 2 500 сопственици на автомобили и се однесува на 34 видови возила.
Со студијата биле опфатени оние сопственици на возило , кои користат ист бренд најмалку пет години.