По неа е наречено возилото кое на Марс ќе бара живот - која е Розалинд Френклин?

Во 2021 возилото ,,Розалинд Френклин”  ќе се спушти на Марс , за да бара хемиски елементи , што би упатувале на поранешно или сегашно присуство на живот на планетата.

Новото возило на Европската вселенска агенција е наречено по познатата британска хемичарка , која придонесе кон откривањето на структирата на ДНК.Сепак , за време на животот не доби ниедно заслужено признание. Научниците го избраа токму нејзиното име за роверот , избирајќи меѓу 36 000 предлози испратени од жителите на 22 држави , членки на Европската вселенска програма.

,,Нејзиното име е потсетник дека желбата за истражување е запишана во нашите гени. Самата идеја на науката и се што работиме во ЕВП , е запишано во нашите гени. “ изјави директорот на ЕВП , Јан Вернер .

Во рамки на мисијата ExoMars  2020 роверот ќе ги истражува земјата и карпите на Марс во близина на екваторот , во надеж дека ќе открие некои биохемиски процеси што се одвивале во минатото , а можеби траат и денес.

Роверот ќе биде еден вид добро опремена лабораторија , ќе прави дупки длабоки два метра и ќе ги анализира собраните примероци.

Видео - Фото: Џеј Ло на шипка,подготовка за улога во филм!!

Вака една од најпосакуваните и најатрактивни жени на светот се подготвува за улогата во новиот филм.

Таа се мачи јавноста и медиумите уживаат.

Светската ѕвезда Џенифер Лопез  објави видео од пробата за снимање на поедини сцени во новиот филм. Станува збор за филмот „ Hustlers".

Џеј Ло  започна да учи да игра на и околу шипка.

Jennifer Lopez a lezione di pole dance: a 49 anni è più sexy che mai @jlo @blitztvit #jlo #blitztv #poledancelife

A post shared by BlitzTV (@blitztvit) on

Фото: Линдзи Вон во бело

Сите гледаа во неа, легендарната американска скијачка , големата шампионка Линдзи Вон предизвика воздишки на доделувањето на Лауреус наградите.

На церемонијата на доделување на  годишните награди на најдобрите светски спортисти во организација на академијата Лауреус , американската скијачка Линдзи Вон  блесна во супер провокативен и атрактивен фустан.

Белиот фустан ги откри и истакна сите атрибути на русокосата спортистка , Вон во Монако предизвика лавина од воодушевување кај сите присутни на церемонијата.

ПОЛНЕТ КРАП

Рецепт на: Ленче Чолаковска

Потребни состојки: 1 крап, 1 кг.кромид, 3 китки магдонос, 2 чешни лук, 2 лажици црвен пипер, малку брашно, малку масло, сол и зачин од сув зеленчук по вкус.

Постапка:

Во тава со загреано масло се пржи исечкан кромид се додека не омекне.

Се додава 1 лажица црвен пипер и 3 китки сечкан магдонос.

Откако ќе се пропржат состојките се ставаат во тепсија.

Исчистениот крап се полни со половина китка магдонос и 2 чешни лук.

Потоа се става во тепсијата со пропржениот кромид и магдонос и се полева со вода.

Смеса од половина шолја масло и 1 лажица пипер се полева врз крапот.

Врз крапот се посипува малку брашно.

Тепсијата се покрива со фолија и крапот се пече опколу 20 минути во загреана рерна.

Потоа фолијата се отстранува и се продолжува со печење уште 20 минути.